VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY

OBCHODNÍ PODMÍNKY
pro poskytování konzultačních služeb pod obchodní značkou Canine Patrol Adventure pro výchovu a výcvik psů prostřednictvím stránek www.socializacepsu.cz a systémů Simpleshop a Reservanto.
Poskytovatel služby: Veronika Chramostová IČO: 19922001, se sídlem v Praze 2, Sekaninova 1087/28 (dále jen „poskytovatel“)
Kontaktní údaje: 720 388 523
Elektronická pošta: info@socializacepsu.cz

1. ÚVODNÍ USTANOVENÍ
1.1. Tyto obchodní podmínky (dále jen „obchodní podmínky“) poskytovatele upravují v souladu s ustanovením § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „občanský zákoník“) vzájemná práva a povinnosti smluvních stran vzniklé na základě smlouvy o poskytování služeb (dále jen „smlouva“) uzavírané mezi poskytovatelem a jinou osobou (dále jen „zákazník“), které jsou popsány a realizovány prostřednictvím webové stránky www.socializacepsu.cz. (dále jen „webová stránka“), a to prodej vzdělávacích on-line videokurzů nebo prodej různých forem konzultačních a poradenských služeb.
1.2. Není-li zákazník spotřebitelem, tj. fyzickou osobou nejednající v rámci své samostatné výdělečné činnosti, nevztahují se na něj ustanovení poskytující speciální ochranu spotřebiteli, a sice body 5.1. -5.3. a bod 7.2. obchodních podmínek.
1.3. Ustanovení odchylná od obchodních podmínek je možné sjednat ve smlouvě. Odchylná ujednání ve smlouvě mají přednost před ustanoveními obchodních podmínek.
1.4. Tyto obchodní podmínky jsou nedílnou součástí smlouvy.
1.5. Znění obchodních podmínek může poskytovatel měnit či doplňovat. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění obchodních podmínek.
2. UZAVŘENÍ SMLOUVY O POSKYTOVÁNÍ KONZULTAČNÍCH SLUŽEB A VIDEOKURZŮ
2.1. Web www.socializacepsu.cz obsahuje informace o samotné službě, včetně ceny. Tímto ustanovením není omezena možnost poskytovatele uzavřít smlouvu za individuálně sjednaných podmínek.
2.2. Pro objednání konzultační služby pro výchovu a výcvik psa použije zákazník na webu www.socializcepsu.cz na záložce Rozvrh rezervační systém Reservanto.
2.3. Pro objednání videokurzu použije zákazník na webu www.socializcepsu.cz na záložce Webináře u zvoleného videokurzu tlačítko Koupit a postupuje podle dalších pokynů. Nákup proběhne prostřednictvím systému Simpleshop.
2.4. Objednávkový formulář jak pro konzultační služby (na záložce Rozvrh) tak pro videokurzy (na záložce Webináře) obsahuje informace o objednávané službě, ceně, v případě konzultačních služeb pak ještě o místě realizace (live/online) a storno podmínkách (dále společně jen jako „objednávka“).
2.5. Zákazník pro realizaci objednávky konzultační služby prostřednictvím záložky Rozvrh vyplní (zkontroluje) svoje údaje a odešle je poskytovateli kliknutím na tlačítko „Odeslat“. Údaje uvedené v objednávce jsou poskytovatelem považovány za správné. Systém Reservanto automaticky odešle zákazníkovi potvrzení o přihlášení elektronickou poštou, a to na adresu elektronické pošty zákazníka uvedenou v rámci objednávky (dále jen „elektronická adresa zákazníka“) Potvrzení bude obsahovat i údaje uvedené v objednávce, a sice označení služby, cenu služby a místo realizace.
2.6. Zákazník pro realizaci objednávky videokurzu prostřednictvím záložky Webináře po použití tlačítka Koupit u zvoleného videokurzu vyplní (zkontroluje) svoje údaje na objednávkovém formuláři a odešle je poskytovateli kliknutím na tlačítko „Potvrďte nákup“. Údaje uvedené v objednávce jsou poskytovatelem považovány za správné. Systém Simpleshop automaticky odešle zákazníkovi potvrzení o objednávce, a to na adresu elektronické pošty zákazníka uvedenou v rámci objednávky (dále jen „elektronická adresa zákazníka“) Potvrzení bude obsahovat i údaje uvedené v objednávce. Pro dokončení objednávky je potřeba uvedený videokurz zaplatit, a to bankovním převodem, viz dále kapitola 3.
2.7. Smluvní vztah mezi poskytovatelem a zákazníkem vzniká doručením potvrzení objednávky (akceptací), jež je automaticky systémem Simpleshop/Reservanto pro Canine Patrol Adventure zasláno zákazníkovi elektronickou poštou, a to na adresu elektronické pošty zákazníka.
2.8. Zákazník souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání smlouvy. Náklady vzniklé zákazníkovi při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením smlouvy (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory, technické vybavení potřebné pro shlédnutí videokurzu jako webový prohlížeč a počítač, potřebné připojení přes Google Meets) si hradí zákazník sám, přičemž tyto náklady se neliší od základní sazby.
2.9. Smlouva není přístupná, ale její obsah vyplývá z potvrzení objednávky dle bodu 2.5., 2.6. a 2.7. těchto podmínek.
2.10. Plněním podle kupní smlouvy ze strany poskytovatele v případě konzultační činnosti se rozumí poskytnutí live nebo online konzultace v délce trvání 60 minut na dohodnutém místě v Praze v případě live konzultací anebo v poskytovatelem naplánované session v Google Meets v případě online konzultací. Konzultace je nutné realizovat v naplánovaném čase, jinak tato propadá ve prospěch poskytovatele bez náhrady.
2.11. Plněním podle kupní smlouvy ze strany poskytovatele v případě videokurzů se rozumí poskytnutí on-line přístupu k videokurzu v případě videokurzu na dobu 10 dnů ode dne připsání platby na účet poskytovatele.
2.12. Poskytovatel upozorňuje, že webová stránka www.socializacepsu.cz nemusí být nepřetržitě dostupná, zejména z důvodu technické odstávky nebo technického výpadku třetích stran, stejně tak stránky společnosti Simpleshop, jejichž prostřednictvím videokurzy probíhají. V takovém případě může být videokurz nepřístupný, bez nároku na kompenzaci ze strany poskytovatele.
3. CENA SLUŽEB A PLATEBNÍ PODMÍNKY
3.1. Cenu služby dle smlouvy uhradí zákazník poskytovateli bezhotovostní platbou podle instrukcí v objednávce.
3.1.1. V případě konzultačních služeb objednaných na záložce Rozvrh se jedná o bezhotopvostní platbu na základě instrukcí v potvrzovacím mailu služby Reservanto.
3.1.2. V případě videokurzů se jedná o bankovní převod podle instrukcí v potvrzujícím mailu služby Simpleshop nebo uvedených na webové stránce, která se zákazníkovi zobrazí po použití tlačítka „Potvrďte nákup“. Bankovní převod lze realizovat buď platebním příkazem nebo prostřednictvím QR-kódu uvedeného na téže webové stránce. Po doručení peněz na účet poskytovatele dojde ke spárování platby, na jejímž základě bude zákazníkovi poslán automaticky mail s potvrzením o přijetí platby a s odkazem na zakoupený videokurz. Platnost odkazu na videokurz je 10 dní, po kterou je možno uvedený videokurz shlédnout a libovolně se vracet k jeho obsahu. Po 10 dnech odkaz přestane platit a v případě zájmu o prodloužení je třeba si koupit videokurz znovu.
3.1.3. Párování plateb z obou systémů probíhá ručně poskytovatelem, nejdéle však do 24 hodin. V případě jakékoliv komplikace kontaktuje zákazník poskytovatele na webové adrese info@socializacepsu.cz.
3.2. Daňový doklad (faktura) je zákazníkovi po uhrazení ceny a spárování platby automaticky zaslán v elektronické podobě na elektronickou adresu zákazníka jako součást potvrzení o platbě.
4. ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY
4.1. Zákazník má v souladu s ustanovením § 1829 odst. 1 občanského zákoníku právo od smluv odstoupit, a to ve lhůtě 14 dnů ode dne uzavření smlouvy (doručení potvrzení objednávky), a to i bez uvedení důvodů.
4.2. Zákazník není oprávněn odstoupit od smlouvy v případě, že služba mu již byla s jeho výslovným souhlasem poskytnuta před uplynutím 14tidenné lhůty. Taktéž se týká videokurzů, kdy zákazník není oprávněn odstoupit od smlouvy v případě, že služba mu již byla poskytnuta v podobě platného odkazu na videokurz.
4.3. Poskytovatel si vyhrazuje právo na případnou změnu termínu konzultační služby či její zrušení z organizačních důvodů. V případě změny termínu či zrušení má zákazník právo odstoupit od smlouvy o poskytování služeb.
4.4. Poskytovatel je oprávněn od smlouvy odstoupit, jestliže není možné z objektivních důvodů službu za původních podmínek poskytnout, plnění se stane objektivně nemožné nebo protiprávní, v případě podstatného porušení těchto podmínek, smlouvy či jednání při užití webu a služeb poskytovatele zákazníkem. Odstoupení je účinné doručením oznámení zákazníkovi.
5. PRÁVA Z VADNÉHO PLNĚNÍ
5.1. Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými právními předpisy (zejména ustanoveními § 1914 až 1925).
5.2. Poskytovatel nese odpovědnost pouze za újmu, která je v příčinné souvislosti s vadou služby a vada služby je její rozhodující příčinou. Vadnou je taková služba, pokud poskytovatel nepostupoval lege artis, tj. s odpovídající péčí při znalosti uznávaných pravidel a postupů v oboru.
5.3. Zákazník se účastní služby na vlastní nebezpečí a odpovídá plně za škody na majetku a újmě na zdraví jiných lidí a zvířat způsobené jeho psem nebo jím samotným. Poskytovatel a realizátor nenese žádnou odpovědnost za případné škody na majetku a újmy na zdraví způsobené účastníky nebo účastníkům nebo jiným osobám či zvířatům.
5.4. Konzultační služby pro výchovu a výcvik psa, stejně jako videokurzy, představují vzdělávací aktivitu v podobě doporučení, která si musí zákazník přizpůsobit podmínkám jemu a jeho psovi odpovídajícím. Poskytovatel nenese zodpovědnost za aplikaci v praxi, kterou vždy musí provádět sám zákazník na svém psovi a je plně zodpovědný za svoje jednání. Finální úspěch se odvíjí od řady dalších faktorů, které nemůže poskytovatel ovlivnit (schopnosti, možnosti, znalosti a ochotě investovat do problematiky čas na straně zákazníka, stejně jako povaha a historie psa zákazníka).
5.5. Konzultační služby pro výchovu a výcvik psa mohou znamenat pro zákazníka zvýšené nároky na fyzickou, psychickou i emocionální zdatnost a je v plné zodpovědnosti zákazníka se rozhodnout, která doporučení bude chtít realizovat a která nikoliv.
5.6. Online konzultační služby jsou realizovány v prostředí Google Meet, videokurzy pak prostřednictvím platformy Simpleshop. Není v zodpovědnosti poskytovatele, aby zajišťoval softwarové vybavení pro jejich realizaci na straně zákazníka. Obdobně nenese poskytovatel odpovědnost za funkčnost potřebného internetového připojení na straně zákazníka pro hladký a nepřerušovaný provoz webinářů.
6. DALŠÍ PRÁVA A POVINNOSTI SMLUVNÍCH STRAN
6.1. Poskytovatel není ve vztahu k zákazníkovi vázán žádnými kodexy chování ve smyslu ustanovení § 1826 odst. 1 písm. e) občanského zákoníku.
6.2. K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů ze smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: https://adr.coi.cz/cs. Lze také využít platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese https://ec.europa.eu/consumers/odr.
6.3. Zákazník tímto přebírá na sebe nebezpečí změny okolností ve smyslu § 1765 odst. 2 občanského zákoníku.
7. PRAVIDLA KONZULTAČNÍCH SLUŽEB REALIZOVANÝCH V TERÉNU
7.1. Zákazník přijde na sraz lekce vždy včas podle pokynů poskytovatele, které obdrží od poskytovatele e-mailem před každou lekcí.
7.2. Jednotlivé lekce se při neúčasti zákazníka nenahrazují, ani se za ně nevrací při neúčasti peníze či kredity.
7.3. Zákazník má na akci svého psa vždy pod kontrolou, drží si dostatečný odstup od ostatních psů a jejich psovodů.
7.4. Vzájemný kontakt mezi psy zákazníků je výhradně po vzájemné domluvě mezi zákazníky a po odsouhlasení poskytovatelem. Takovýto kontakt je vždy na vlastní odpovědnost zákazníka, a pokud na něj dojde, vždy až v průběhu akce, nikoliv na začátku nebo při srazu na výchozím stanovišti. První 1/3 akce proběhne vždy bezkontaktně a na vodítku.
7.5. Zákazník používá na svého psa hladký obojek a jednoduché vodítko.
7.6. Zákazník používá v hromadné dopravě na svého psa košík.
7.7. Pes zákazníka je po dobu procházky na vodítku, nepohybuje se po chodníku ve městě na volno.
7.8. Háravé feny se mohou zúčastnit po předchozí domluvě.
7.9. Zodpovědnost za chování psa zákazníka a za všechny škody jeho psem způsobené nese výhradně zákazník.
8. OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ
8.1. Poskytovatel zpracovává osobní údaje zákazníka. Prohlášení poskytovatele o ochraně osobních údajů je umístěno na webových stránkách www.socializacepsu.cz.
8.2. V průběhu konzultačních služeb budou pořizovány fotografie, video a audio nahrávky pro marketingové účely, které následně mohou být uveřejněny na webu, v tisku a sdělovacích prostředcích. Při prezenci v den konání konzultační služby bude zákazník moci vyjádřit svůj případný nesouhlas písemně, poté tyto materiály nebudou pro marketingové účely využity
9. OCHRANA AUTORSKÝCH PRÁV
9.1. Obsah videokurzů podléhá právní ochraně dle autorského práva, zhlédnutí videokurzu neopravňuje účastníka získané znalosti vyučovat a ani jinak komerčně využívat a vydávat za své nebo videokurz dále jakkoliv šířit. Oprávnění k výkonu práva autorské dílo užitím může být zákazníku poskytnuto jen na základě licenční smlouvy. Zákazník odpovídá poskytovateli za újmu, kterou porušením práv na ochranu autorského díla způsobí.
9.2. Poskytovatel je vlastníkem stránek www.socializacepsu.cz a jejich obsah podléhá právní ochraně dle autorského práva. Není dovoleno jakkoliv obsah stránek kopírovat, přebírat a jakkoliv neoprávněně nakládat s jeho obsahem, vč. fotografií, článků a grafických prvků. Zákazník odpovídá poskytovateli za újmu, kterou porušením práv na ochranu autorského díla způsobí.
10. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ
10.1. Tyto obchodní podmínky jsou zobrazeny na webových stránkách poskytovatele www.socializacepsu.cz
10.2. Toto aktuální znění obchodních podmínek je platné a účinné od 1.1.2024.
10.3. Je-li některé ustanovení obchodních podmínek neplatné nebo neúčinné, nebo se takovým stane, namísto neplatných ustanovení nastoupí ustanovení, jehož smysl se neplatnému ustanovení co nejvíce přibližuje. Neplatností nebo neúčinností jednoho ustanovení není dotčena platnost ostatních ustanovení.
10.4. Přihlášením na akci zákazník bere na vědomí a souhlasí se všemi výše uvedenými podmínkami.